SuitSupply lanceert nieuwe campagne en de wereld staat op z'n kop

Twee mannen die elkaar een kus geven en we weten gelijk niet meer waar we het moeten zoeken.

SuitSupply lanceert nieuwe campagne en de wereld staat op z'n kop

Deel dit artikel op

Vandaag heeft SuitSupply haar nieuwe campagne gelanceerd met deze video

De hele video focust zich volledig op mannen rondom een prachtig luxueus huis. 

Een hele grote shift qua "tone of voice" in vergelijking met eerdere campagnes

Een hele grote shift qua "tone of voice" in vergelijking met eerdere campagnes
Bron:

Deel deze foto via

SuitSupply staat er eigenlijk altijd wel om bekend om "controversiële" campagnes te hebben. Het doel lijkt vrijwel altijd hetzelfde te zijn: "Get people talking!" En verdomd, het is ze nog gelukt ook! Ik zit namelijk weer doodleuk een artikeltje te tikken over deze campagne. 

Maar eerlijk is eerlijk: de campagne is zéér gewaagd. Waar heteroseksualiteit altijd "verkoopt," kunnen we (helaas) nog niet hetzelfde zeggen over homoseksualiteit. 

Nu heeft SuitSupply voor wat "guy-on-guy action" gekozen

Nu heeft SuitSupply voor wat "guy-on-guy action" gekozen
Bron:

Deel deze foto via

En waarom ook niet? We leven in 2018 en het mag nu wel eens tijd zijn dat dit door iedereen geaccepteerd wordt. 

Wat ik wel moet toegeven is dat SuitSupply er een handje van heeft om alles en iedereen te overseksualiseren. Zoals de vrouw op het eerder getoonde plaatje en deze vent in z'n speedo. Ze fungeren als lustobject. Het lijkt hierdoor minder te gaan om de pakken van SuitSupply te verkopen, maar eerder het beeld van seks. Dat is niets nieuws, want er wordt niet voor niets al jaren geroepen: "SEX SELLS!" 

Zoals gewoonlijk, lopen de meningen op het internet nogal uiteen

Zoals gewoonlijk, lopen de meningen op het internet nogal uiteen
Bron:

Deel deze foto via

Maar ja, daar blijft het het internet voor. Iedereen kan zijn mening geven en zal dat ook altijd blijven doen. En dat is goed! Hoe saai zou het zijn als we het altijd met elkaar eens zijn? Het zou wel fijn zijn als we elkaar gewoon eens kunnen accepteren. 

Of deze campagne succesvol zal zijn moet nog blijken, maar het feit dat SuitSupply deze campagne heeft aangedurfd is al een stap in de goede richting. Eigenlijk is het ook heel logisch! Je wilt kleding voor mannen gaan verkopen, dan heb je toch liever twee mannen - in plaats van een man en een vrouw -  in beeld met jouw kleding? 

De video (en dus ook dit gifje) ziet er in ieder geval MEGA slick uit

De video (en dus ook dit gifje) ziet er in ieder geval MEGA slick uit
De video (en dus ook dit gifje) ziet er in ieder geval MEGA slick uit
Bron:

Deel dit GIFje via

En daar hou ik van! Benieuwd wat de toekomst gaat brengen. 

Volg Upcoming op Instagram

Download de
Upcoming app

Of ga met je smartphone naar upcoming.nl/app

Lees het volgende artikel