Wel een beetje dom: dit zijn de slechtste social media berichten van 2016

En jij mag bepalen wie het allerfoutste bericht heeft geplaatst!

Wel een beetje dom: dit zijn de slechtste social media berichten van 2016

Deel dit artikel op

Social Mediaberichten are like a box of chocolates: sommigen zijn hartstikke lekker, anderen vallen toch wat tegen. Maar er is goed nieuws voor de verliezers van het afgelopen jaar, want ook zij kunnen een winnaar zijn! In de categorie 'slechtste bericht van 2016' van de Social Media Awards, dat dan weer wel. Wat is jouw lievelingsfaal van vorig jaar? 

1 De C&A-communicatiemedewerker kan zelf ook wel een nieuw schooljaar gebruiken

De C&A-communicatiemedewerker kan zelf ook wel een nieuw schooljaar gebruiken
Bron:

Deel deze foto via

Spot alle spelfouten in deze inmiddels verwijderde Facebookpost en win helemaal niks! 

2 Expeditie Robinson, wat doe je nu?! Zelf de finale spoileren is wel heel dom

Al je bang bent dat de ontknoping uitlekt, kan je natuurlijk zelf een dag te vroeg de finale op Youtube zetten. Maar het is niet de beste strategie, lieve mensen van RTL. 

3 PVV-leider Geert Wilders vliegt een tikkie uit de bocht met Photoshop

https://twitter.com/geertwilderspvv/status/828502461421850624
En besluit zijn volgende gemanipuleerde Pechtold-foto maar gewoon van Upcoming te jatten. Slim, Greet! 

4 Harry van Bommel, voormalig SP-kamerlid, stelt zich misschien ietwat aan

https://twitter.com/hvbommel/status/844171553910734851?ref_src=twsrc%5Etfw&ref_url=http%3A%2F%2Fwww.rtlnieuws.nl%2Fnederland%2Fpolitiek%2Fgrappen-op-twitter-om-onhandige-tweet-van-bommel
En dus gaat Twitter genadeloos met zijn bericht aan de haal. 'Vandaag heb ik tien minuten op mijn wasmachine gezeten om te ervaren hoe een aardbevingsslachtoffer zich voelt.' 

5 Ohra verzekert zich alvast van de titel 'Meest seksistische verzekeraar'

Ohra verzekert zich alvast van de titel 'Meest seksistische verzekeraar'
Bron:

Deel deze foto via

Heel gek misschien... Wij hebben eigenlijk het liefst een arts die goed is in zijn werk. 

6 Raymond van Barneveld blijkt even trefzeker in reclames als TONZON radiatorfolie

https://twitter.com/Raybar180/status/814166742268309504
Barney laat zien waarom hij eerder Kesbeke Fijne Tafelzuren en de FEBO tot zijn sponsors mocht rekenen. Alle ophef die zijn tweetje veroorzaakte, is natuurlijk een schot in de roos. 

Wie na al die negativiteit zin heeft in iets leuks...

Wie na al die negativiteit zin heeft in iets leuks...

Deel deze foto via

Upcoming is zelf ook genomineerd voor zo'n gezellige Beste Social Media Award, FEEEEEST!  Dus mocht je nou denken: "WOOOW UPCOMING, dat vind ik dus echt een superleuke website met allemaal dansende bananen en alpaca's enzo!" Dan kun je HIER stemmen. Honderd miljoen miljard dansende bananen voor jou en groetjes!

Tags: Twitter, Awards, De Beste Social Media, Raymond Van Barneveld

Jullie reacties

Download de
Upcoming app

Of ga met je smartphone naar upcoming.nl/app

Lees het volgende artikel